30.10.2012

Kysymyksiä ja vastauksia -haaste


Koska blogi on viettäny hetken hiljaiseloa mun muuttojen ja muiden juttujen takia, niin tehdään edes tämä! :D
Sain haasteen Veeran kanit -blogilta!
2007, minä ja Nuppu

Kysymyksiä ja vastauksia

Haastettujen pitää

1. Kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Vastata myös 11 kysymykseen jotka haastaja on määränny
3. Määrätä 11 kysymystä haastetuille
4. Laita alle neljä uutta haastettua:

Vauhtipapanat - Janette
Hopeajänöt - Maiju
Riemuloikka - Marika
Aivan Kuin Pepe - Riia

Yksitoista faktaa minusta itsestäni

1. Oon ihan "pupuhullu".. Rakastan kaikkea pupukrääsää ja kaikkea mikä liittyy kaneihin. :D
2. Elämäni aikana olen kanien lisäksi omistanut myös kesyhiiren, ja meillä on ollut kotona koiria, kissoja, kaloja ja undulaatti.
3. Oon värjänny hiuksiani punaiseksi 3. luokalta asti. Oma värini on maantienharmaa...
4. Tällä hetkellä olen työtön kuva-artesaani
5. Yksi intohimoni on pilvet ja sää, seuraan mielelläni luonnonilmiöitä. :)
6. Suuri haaveeni on joskus omistaa pieni papukaija. Tykkään paljon myös linnuista, bongailen usein luonnon lintuja.
7. Papukaijaa suurempi haave jo usean vuoden ajan on oikeastaan ollut mahdollisuus kasvattaa jamora-rotuisia kaneja. <3
8. En oo ikinä saanu tikkejä tai murtanu luita. Oon vähä ylivarovainen....
9.  Tykkään suunnitella ja tehdä nettisivujen ulkoasuja
10. Lempikarkkejani on pätkikset!
11. Omistan ajokortin, mutten omaa autoa. Mun unelma-auto olis Chevrolet Astra :D

Minä, Tamine, Kasperi ja Hande. Vuosi on 2008.
Kuvassa myös edesmenneitä, Eppu-koira, sekä kanit Nuppu, Safiiri ja Peppiina
(Safiiri on vähä maastoutunu mun mustaan paitaan)

Sitten kysymykset joita sain:

Mikä on lempivuodenaikasi?
- Kevät! Alkaa tulla lämmintä mutta ei oo vielä ötököitä <3

Mitä harrastat ja miksi?
- En varsinaisesti harrasta mitään erikoista, muutaku pupujen  hoitamista. :D Sählystä tykkään, mutta pitkään aikaan en ole oikein kunnolla päässy pelaamaan...

Kuka on elämäsi eläin (ts. itsellesi tärkein eläin, sinun ei tarvitse omistaa sitä)?
- Niitä on niin monta... Ehkä kuitenkin kaikista ykkönen on ollut keväällä menehtynyt koiramme Eppu. Koska en kykene kuvittelemaan minkälainen mun elämä olis ollut ilman sitä... <3

Mitä toivot tällä hetkellä?
- Jostain syystä toivon että voisin vielä joskus ottaa kanin/kaneja tänne asuntoon, mutta se lienee mahdotonta. Ja toivon ettei nämä elämänmuutokset aja mua luopumaan osasta kaneista, se kun on kuitenkin ollut paljon mielessä.

Mikä on tärkein/merkityksellisin tapahtuma elämässäsi?
Eppu
- Näitä on niin paljon! Ainakin kaikki kerrat kun uusi kani/muu lemmikki on saapunut kotiin, siskon lasten syntymät, "ensitapaaminen" poikaystävän kanssa (vähän klisee mutta kyllä se on erittäin merkityksellinen tapahtuma ollut... :))... Tässä vaan muutama esimerkki mitkä tuli mieleen.

Mistä tulet iloiseksi?
- Lahjoista :D, suklaasta, kanien iloisuudesta, ystävien seurasta, kauniista säästä, onnistumisista...

Mitä ostit viimeksi?
- Tulis hirvee lista jos kirjottasin. :D Käytiin nimittäin eilen shoppaileen uuteen asuntoon tavaraa, suurin ostos oli tv-taso/hylly.

Mikä on lempibiisisi?
- Hankala... Ehkä koskettavin ja ihanin biisi ikinä on Hurtsin Stay.


Mikä on lempipaikkasi(maapallolla, kotona, ulkona jne.)?
- Mää oon kotihiiri, tykkään olla kotona <3

Mitä kieliä osaat?
- Suomi, englanti, vähän ruotsia ja pikkusen ymmärrän Viroa. :)


Kysymyksiä seuraavalle:

1. Mitä olisi ensimmäisenä ostoslistallasi jos voittaisit loton jättipotin?
2. Mikä on lempi villieläimesi?
3. Keräiletkö jotain? Mitä?
4. Onko sinulla jokin sana tai lausahdus jota hoet huomaamattasi usein? Jos, niin mikä?
5. Mitä riippuvuuksia sinulla on?
6. Missä kaikissa maissa olet käynyt?
7. Mikä on lempiherkkusi?
8. Käytätkö koruja? Minkälainen on/olisi lempikorusi?
9. Miten vietät vapaa-aikaasi?
10. Tykkäätkö kokata/leipoa? Jos tykkäät, niin mikä on "bravuurisi"?
11. Missä haluaisit olla nyt?

3 kommenttia:

Henna kirjoitti...

Hihi, ihana Manda! :D <3

Marika T. kirjoitti...

Tämähän on kiva, taidanpas oikein tehdä tämän! Yleensä olen tooooooodella huono laittamaan blogiini saamiani haasteita/palkintoja! :D

Janette kirjoitti...

Oli pakko tehdä, kiitos haasteesta!:D

Lisää luettavaa: